Сайтът използва бисквитки.

  • до -50% на продукти за разширение вени
    Поръчай сега
  • -30% на хранителни добавки Витал Концепт
    Поръчай сега
  • -20% на козметика Avene
    Поръчай сега
  • -20% нa козметика Klorane
    Поръчай сега
  • Най-често задавани въпроси и отговори

    Въпрос : Трябва ли да се регистрирам, за да ползвам apteka.puls.bg?

    Отговор: Не, не е задължително да се регистрирате, за да разглеждате продукти, промоции и информация, публикувани на apteka.puls.bg.

    В случай, че изберете даден продукт и желаете да го поръчате, с цел по-добро обслужване и за улеснение на поръчката е необходимо да се регистирате в процеса на първата Ви поръчка. Регистрацията е еднократна и след нея, Вие пазарувате по-удобно, следите статуса на направените поръчки и събраните бонус точки, получавате информация най-актуалните ни предложения и промоции,

     

    Въпрос: Защо да създам профил във apteka.puls.bg?

    Отговор: Създаването на собствен профил в онлайн магазина apteka.puls.bg Ви улеснява при Вашата поръчка и ви гарантира получаването на влектронни ваучери за отстъпки само за регистрирани потребители с профил; бонус точки и разплащане с тях – колкото повече пазарувате, толкова повече бонус точки натрупвате и спестявате при следващи покупки, като се разплащате със събраните бонус точки; достъп до екслузивни промоции и намаления само за лоялни клиенти.

     

    Въпрос: Каква информация е необходимо да предоставя, за да направя поръчка по телефон, чат, e-mail или друга връзка?

    Отговор: За да направите поръчка по телефон, чат, e-mail или друга връзка без регистрация на apteka.puls.bg и без връзка с интернет са нужни:

    • Име и Фамилия на Получателя на поръчката
    • Точен и актуален адрес за доставка
    • Актуален телефонен номер (за предпочитане мобилен)
    • E-mail (ако имате такъв)
    • Точно наименование на продукта, както и брой (в случай, че желаете различен от един брой)
    • Ако разполагате и с Артикулен номер ще бъде улеснение за нас и за Вас.

     

    Въпрос: Мога ли да направя онлайн поръчка на apteka.puls.bg за лекарства по лекарско предписание?

    Отговор: Търговията по Интернет с лекарствени продукти е разрешена само за продукти без лекарско предисание. За съжаление не можете да поръчате онлайн лекарство по лекарско предписание. Лекарствените продукти по лекарско предписание са публикувани с пълната информация от листовките им с информативна цел.

     

    Въпрос: В какви срокове извършвате доставка?

    Отговор: Всяка поръчка направена в работен ден от 00:00 часа до 16:00 часа се обработва в рамките на същият работен ден! Поръчка направена в работен ден след 16:00 часа се обработва на следващият работен ден, след 10:00 часа. Поръчка, направена след 16:00 ч. в петък (или последен работен ден, преди поредица почивни) се обработва след 10:00 часа в понеделник (или на първият възможен работен ден, след 10:00 часа). Поръчаните продукти се доставят от куриерска фирма на посочения от клиента "Адрес за доставка" в рамките на от 2 до 5 работни дни (в зависимост от спецификата на продукта и адреса), като срокът може да бъде удължен (почивни дни, официални празници или други възникнали форсмажорни условия). Във всички случаи, в които е възможно забавяне в посочените срокове за доставка, ще бъдете уведомени своевременно от наш сътрудник.

     

    Въпрос: Каква е цената за доставка?

    Отговор: Всяка поръчка от apteka.puls.bg над 30 лв. се доставя безплатно за територията на град София. Всяка поръчка от apteka.puls.bg над 100 лв. се доставя безплатно за територията на цялата страна. Във всички останали случаи цената е както следва:

    • Доставка за гр.София при поръчка под 30 лева:
      • До 1кг - 2,94 .лв + наложен платеж
      • За всеки следващ килограм - 0,38 лв.
    • Доставка извън София при поръчка под 100 лева:
      • До 1кг - 4,73лв + наложен платеж
      • За всеки следващ килограм - 0,44 лв.

     

    Въпрос: Какво означават бонус точките във apteka.puls.bg и как мога да пазарувам с тях?

    Отговор: Всеки регистриран в сайта apteka.puls.bg потребител, при поръчка на продукт и заплащане цената на същия, получава определен брой бонус точки, съгласно обявените условия към момента на поръчка на продукта. Всяка бонус точка има левово изражение от 0.10 лв. Бонус точките се преобразуват в левови отстъпки и могат да бъдат използвани в бъдеще от регистрираните потребители на сайта apteka.puls.bg при покупка на продукти като отстъпка в размер на 90% от цената на същите. В страницата с информация за продукта са посочени бонус точките, които той ще Ви донесе след като го закупите. В същата страница може да намерите информация за стойността на продукта в бонус точки. Броят на натрупаните и използвани бонус точки може да бъде видян в “Моя профил”. При покупка на артикули в промоция не се начисляват бонус точки.

     

    Въпрос: Какво трябва да направя, ако има доставени продукти, които не съответстват на поръчаните или повредени при транспорт.

    Отговор: Необходимо е да се свържете със сътрудниците на apteka.puls.bg по телефон, е-мейл, чат или други указани начини на apteka.puls.bg и да ги информирате за несъответствията. Ако има разминавания в поръчани и доставени продукти се прави размяна, като доставката на новите неща е за сметка на apteka.puls.bg. Ако има повредени продукти при транспорт, apteka.puls.bg доставя нови продукти, като куриерската фирма „Рапидо“ прибира повредените и клиентът не заплаща нищо. Моля, прочетете внимателно Общите условия нa apteka.puls.bg.

    Въпрос: Какво трябва да направя, ако съм получил доставката с поръчаните продукти, но искам да върна някои от тях или всичките?

    Отговор: Необходимо е да се свържете със сътрудниците на apteka.puls.bg по телефон, е-мейл, чат или други указани начини на apteka.puls.bg и да ги информирате за Вашето желание. Вие връщате продуктите на apteka.puls.bg, като транспортните разходи са за Ваша сметка и получавате обратно парите си с наложен платеж или по указана от вас банкова сметка. Моля, прочетете внимателно Общите условия нa apteka.puls.bg.

    Въпрос: Какво трябва да направя, ако съм получил доставката с поръчаните продукти, но искам да подменя някои от тях или всичките?

    Отговор: Необходимо е да се свържете със сътрудниците на apteka.puls.bg по телефон, е-мейл, чат или други указани начини на apteka.puls.bg и да ги информирате за Вашето желание. Вие връщате продуктите на apteka.puls.bg, apteka.puls.bg Ви изпраща други, като транспортните разходи и в двете посоки са за Ваша сметка. Моля, прочетете внимателно Общите условия нa apteka.puls.bg.

    Въпрос: Имам промо код за продукти на apteka.puls.bg. Как мога да го използвам?

    Отговор: Изберете продукти от apteka.puls.bg, добавете ги в кошницата за пазаруване, уверете се, че промо кодът е валиден и отговаря на условията, които сте получили по е-мейл или сте видели в Интернет пространството, въведете промо кода в полето „Промо код“ и кликнете върху бутона „Въведи“. От стойността на Вашата поръчка ще бъде приспадната съответната отстъпка върху стойността на продуктите, за които е валиден промо кодът. За продукти в промоция промо кодовете не важат.

    Защо да пазарувате от AptekaPuls.bg?

    • Доставка до 2 часа за София
    • Дискретна и поверителна обратна връзка от маг. фармацевт на Ваш въпрос
    • Електронни ваучери и промо кодове с отстъпки за регистрирани потребители с профил
    • Пазарувате безплатно с бонус точки, генерирани с всяка онлайн покупка

    Запитване

    С Вас ще се свърже наш служител, да отговори на вашето запитване

    Победители

    • Все още не са изтеглени победители
    • Ако искаш и твоето има да бъде сред печелившите участвай!
    Заяви участие

    Регистрация

    Регистрация

    •   Съгласявам се предоставените от мен лични данни: име, фамилия, e-mail и телефон да бъдат събирани, съхранявани и обработвани от apteka.puls.bg, за предоставяне на услугата за онлайн пазаруване на избрани от мен продукти.
    •   Прочетох, разбрах и приемам Общите условия за ползване и Политика за защита на личните данни
    • общите условия

    Вход

    Вход

    Забравена парола

    Обратно във входа