Често задавани въпроси

  • Kак да поръчам продукти?

    Поръчката на продукти при нас става бързо и лесно.

    Изберете желания продукт. Можете да използвате функцията за търсене или да разгледате нашата пълна гама от продукти.

    Кликнете върху "купи" за продукта, който желаете и добавете във вашата кошница.

    Щракването върху логото ви връща обратно към началната страница и можете да продължите с пазаруването.

    Имате ли всички продукти, които искате да поръчате в количката си?

    Ако имате от нас карта за отстъпка, въведете кода си в предоставеното поле. Отстъпката ще ви бъде показана незабавно и компенсирана от сумата на фактурата.

    Кликнете върху "Плащане".

    Вече имате акаунт? Сега можете да влезете.

    Вие сте нов клиент? Сега можете да създадете своя нов клиентски акаунт.

    Проверете данните си и изберете адрес за доставка и начин на плащане.

    Можете да поръчате онлайн 365 дни в годината - денонощно!

  • Какви форми на плащане приема apteka.puls.bg за онлайн поръчки?

    Apteka.puls.bg приема следните форми на плащане:

    • Кредитна/дебитна карта
    • Наложен платеж

    Ако направите поръчка в Apteka.puls.bg и изберете кредитна/дебитна карта като метод на плащане, цялата стойност на поръчката първоначално ще бъде запазена за нас. Това е разрешение за вашата поръчка.

    Сумата ще бъде осчетоводена само след създаване на фактурата, а вашата карта ще бъде таксувана само с действителната сума на фактурата.

    Нямате кредитна/дебитна карта? Или не желаете да плащате онлайн? Вместо да правите предварително онлайн плащане, apteka.puls.bg ви дава възможност да платите цялата сума на поръчката при доставка.

    Наложен платеж е метод на плащане, чрез който можете да платите поръчаните от вас продукти в брой, когато куриерската компания ги достави на вашия адрес.

  • Apteka.puls.bg доставя ли продукти до всяко място в България?

    Да, ние доставяме нашите продукти до всеки адрес в страната. Повече информация за доставчиците и условията, можете да намерите тук: Доставка

  • Как да направя рекламация за продукт или поръчка?

    Не сте напълно доволни от поръчката си?

    Продуктът ви е повреден, грешен или липсва? Моля, свържете се с нас, сигурни сме, че ще намерим решение, което е напълно задоволително за вас.

    За да научите повече за нашата политика за връщане и възстановяване на суми, моля кликнете тук:

    Политика за връщане на продукти и заплатени суми.

Сравнение на продукти

Нашият онлайн магазин използва така наречените "Бисквитки" Научете повече за нашата политика за поверителност и нашите Общи условия.